買 iPad

今日係出 iPhone 4 的大日子,不過我無去買 iPhone,反而上網去 Apple Store 訂左部 iPad Wi-Fi 32GB

點解個個都去買 iPhone,你就走去買 iPad 呀?

主要原因係我鐘意大畫面,老花都可以睇得好清楚。
其次,我好少好少講電話,電話對我係無咩用的產品,簡單功能的電話已很足夠。

點解唔買 3G 版呀?可以隨時上網?因為,依家 3G 的月費太貴啦!如果,到3G唔興的時候,個月費自然就會平番,不過,到時部 iPad 都爛左啦!吓吓!

所以,Wi-Fi 加 32GB 的組合應該最適合我。

留言

此網誌的熱門文章

和記 100M 極速寬頻

Hitachi AJ-S75MXP

嘔到七彩