下學期家長日

今日係學校的下學期家長日,我地約左老師十一點半鐘見面,主要係講下曉凝係學校的學習情況同各方面的評估。

老師讚曉凝返學好乖,會幫助其他小朋友,好似一個大姐姐。上堂和學習方面都很專心同樂於參與,又會遵守規則,全年表現都好好。

老師問左我地:「對曉凝係學習同成長方面有無咩特別問題呀?」我就話佢平時唔多鐘意睇書囉,淨係鐘意玩。老師就提議我地帶曉凝一齊去書局,等佢自己揀鐘意睇的書,就可以增加睇書的興趣,真係一個好辦法。

曉凝今年攞到「學習表現優異」獎,好開心呀!重開心過自己攞奬(其實我讀咁耐書都未攞過奬架)。下個星期五就係今年的感恩結業禮同頒奬的大日子啦,好期待呀!

留言

此網誌的熱門文章

和記 100M 極速寬頻

Hitachi AJ-S75MXP

嘔到七彩