腳指尾

今日帶曉凝落去幼童天地玩,和幾個小朋友一起跑來跑去玩捉。

一個唔小心,我成隻左腳腳指尾踢去牆腳線,即時流血,好痛呀!除左隻襪,發現成塊腳指甲反起左,真係驚一驚,即刻整番低塊腳指甲,用力止血。見傷勢唔輕,就急急返屋企啦。

之後,凝媽就帶左我去睇生,醫生用消毒藥水幫我隻腳指尾消毒,貼左一張膠布,再開左七日抗生素、胃藥、消炎藥同止痛藥俾我,診金五百一十元元,超貴呀!

後記:
頭一個星期真係好痛,一掂到隻腳指尾就會痛,重含濃添。凝媽就送左對Crocs鞋俾我著,即刻舒服左好多(想買對Crocs鞋好耐,不過成日都唔捨得買呢)。
第二個星期已經無咁痛,只係流少少血水,同埋左腳要輕輕力行路。

留言

此網誌的熱門文章

和記 100M 極速寬頻

Hitachi AJ-S75MXP

嘔到七彩