回鄉喜宴

已經二十幾年無返鄉下啦,鄉下個樣係點都唔記得啦。今次係因為二弟要結婚,所以應承左阿公(即係我爺爺)返去飲喜酒。目的地係「斗門鎮」的「舊赤水坑村」,係邊度呢?我都唔係好知,睇下下面幅地圖先啦。就係綠色箭咀指住的地方。


本來諗住星期六婚宴當日先返去,不過,我就要自己一個人晨早八點鐘係澳門搭車去「拱北」,再搵人係「拱北關閘」接我。要八點鐘到澳門,咁即係要七點鐘船啦,又即係零晨五點半鐘一定要起身出發啦,好早呀!無可能啦!再加上我廿幾年都無去過「拱北」,點識路去呀!所以,就唯有早一日跟阿叔一家一齊返去啦。

一月二十二日(星期五)
下午兩點半,曉凝瞓晏覺,我就出發啦。
下午四點半,係上環信德中心搭超級噴射船去澳門,個人覺得都係普通噴射船較為穩定同唔怕暈船浪。
下午五點半,到達澳門連過關,都算快。跟住,就去左維景酒店(即係以前的京澳酒店)放底行李,休息一陣,就出去食晚飯啦。


維景酒店行到去議事廳前地,無睇錯,係行架,係用腳行架,完全無搭車架。係議事廳前地附近行左幾個圈揀野食,最後揀左「煥記」食飯,即係好出名的「陶陶居」隔離。




食飽飯,當做下運動,又係周圍行,行左去新葡京、永利、MGM同星際,周圍影下相,真係行到攰啦,再行返去維景酒店,無睇錯,係行架,係用腳行架,完全無搭車架。


夜晚十一點,再落街買左一碗水蟹粥同一碗魚片粥返去做宵夜,食飽飽就即刻瞓覺啦,因為聽日要好早起身。

一月二十三日(星期六)
朝早七點半起身,落街食早餐,食左一個沙嗲牛肉蛋出前一丁,都幾唔好食。退房後,由酒店直接搭的士去關閘,要30蚊。


早上九點五十分,順利過關,本來諗住搭609路公共汔車返去「井岸」,不過要成兩個鐘頭車程,最後都係搭的士由拱北」到「井岸」,不打錶(打錶要成120蚊人民幣),議價後100蚊人民幣。今次真係搭正一架瘋狂的士,我坐車頭司機隔離,架的士逄車過車,不論係貨車、公車、私家車或者任何有轆的車,一律要扒頭,左穿右插,驚險萬分,原本要兩個鐘頭的車程,依家半個鐘就到左「井岸」啦。


早上十點半,終於安全到達阿公屋企,今次係第一次去阿公屋企,阿公住係一樓,上落都要行樓梯,都幾唔方便。不過,環境都算清憂寧靜。會合阿公後,就一齊搭609路公車返去「舊赤水坑村」。
中午十二點回到「舊赤水坑村」,農村地方真係好大風,今日重天陰,又有微雨,好凍呀!行多十分鐘路,就到左二弟買地新起的村屋,已經有好多親友到左。首先係阿公飲茶,跟住係阿爸同阿媽同一班長輩。最後,連我都有份,總共飲左四杯蓮子茶,送左一對金介指同利是,祝他們「百年好合,永結同心!」


下午一點,無跟大隊去酒家食飯,也無留在村屋中食飯,係跟阿叔一家到村外的「超記農莊」食午飯。叫左一碟炒介蘭、燜鵝煲同一隻咸香雞,咸香雞好好味,原來走地雞真係好食好多,雞有雞味!雞肉就有雞肉味架!




食飽飯先至係兩點,重未夠鐘去「御溫泉」,就陪阿公係村裏面周圍行下,睇下祖屋,不過依家已經放租俾人,所以無得入去參觀。
祖屋隔離有一間黃泥屋,這間快將倒塌的黃泥屋就係我出世的地方,點解叫黃泥屋?因為以前太窮,所以淨係用黃泥再加一包英泥去起這間屋,無得用磚囉。



下午五點就出發去「御溫泉」,二十分鐘車程就到啦。「御溫泉」環境都幾靚,好有特式,係渡假的好地方。今晚總共有大約四十圍,重有一個專業司儀,未開始之前重會唱歌俾賓客聽添。



晚上七點十,一對新人進場、切蛋糕、點心型蠋蠟同開香檳,跟住就係一對新人分享心聲,聽到阿爸同阿媽兩個眼濕濕一齊喊,好感人呀!


晚上七點半準時開席,首先係乳豬,跟住所有菜式都係一次過上曬,擺滿成枱,唔同香港咁一蹀一蹀上。食左幾碟餸,就到左敬酒時間,敬完酒,差不多八點半,賓客已經開始離開,即刻變左送客時間。平時係香港,無九點都未有得食啦!


晚上九點,賓客都走得七七八八,就返去繼續食野啦。食番頭先完全無時間食過的菜式,重有甜品同生果盤。食飽飽就搭表叔車返去「井岸,今晚就係阿公屋企瞓覺啦。

一月二十四日(星期日)
早上八點十五分,同阿公落去樓下食早餐,數下手指,好似都有成十幾年無同阿公一齊食過早餐啦。真係人生有幾多個十年呢。我叫左一個套餐,一碗皮蛋肉鬆粥加叉燒腸粉,5蚊人民幣,阿公就叫左一碗肉丸粥,5.5人民幣。皮蛋肉鬆粥幾好味,叉燒腸粉就不予置評啦。



早上九點半,阿爸帶我一齊搭609號公車由井岸去拱北,上車買票每人6蚊人民幣,約十一點半到達「拱北關閘」。原來係公車上面,賣票員係會叫人讓坐俾小朋友同老人家架,都幾文明喎。
搭3號巴士去到碼頭,坐下午一點半開的三體船返香港,終於完成左三日兩夜的回鄉喜宴之旅。

留言

此網誌的熱門文章

和記 100M 極速寬頻

Hitachi AJ-S75MXP

嘔到七彩